You and me together, trough the day's and night's.

vem fan vaknar halv nio på en ledig fredag? kan det vara amina magnusson..? skulle skjuta mig med en 007 bara jag hade en just nu. jag älskar ju att sova! crap..

hursomhavet, så har jag redan ätit frukost. och det var as gott! jag drack te, knullade i munnen satt säga. (ursäkta mitt val av uttryck madame!) sitter just nu bara i stort sätt och väntar på att robert ska skicka ett sms, dvs att han vaknar. för efter det kommer han hit :D då ska jag få krama om min pojke. jag saknar han redan!

annars då? jorrå satte, satte jorrå.


äre någon som kanske är sugen på en nypa luft? tänkte ringa äckel lina och fråga om hon ville ut på en liten promenix, inklusive äta godis! vi får se.. hon är ju så äcklig ;/

word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0