you think I'm crazy... I'm not. I'm your baby!

IDAG FICK JAG TRÄFFA MARMADUKEEE! Hade saknat den jäveln :D hon åkte med mig på bussen till skolan, vi hade mycket att diskutera, vilket resulterade en mycket snabb bussresa.

hade bara två lektioner idag, samt två timmars lunchrast. låter det nice, eller nice? så på lunchrasten drog jag, julia, sara och natalie och käkade en pirre på jalla va. gott vare! då kom även tre muskelknuttar vid namn ellen, fanny och smet och hälsade hejhej på mig :D då blev jag glad hehe.

efter lunchen var det idrott, fotboll......... jag vet inte om jag nämnt det, men näääeej, (!!) fotboll är INTE min grej. så behöver ni ens fråga varför min käke är knäckt och helt sne? jag har hur ont som helst, haha.. fucking fail. nu är jag hemma i varje fall. jag tog nyss en varm dusch, vilket var hur skönt som helst. och nu sitter jag här, med robert's tröja på mig som jag dränkt i hans goda parfym! luktar helt underbart. tänkte kombinera denna älskvärda doft med lite glass och krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv av någon anledning... känner mig helt less och sliten bara. så, det får bli på detta vis :D
robin bengtsson äger btw!

allting kommer lösas och bli bättre igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0