in the air tonight

igår satt jag och robert uppe i vardagsrummet med hela tjocka familjen. ovanligt kul...... sen när de andra gick o la sig kollade vi på världens hemskaste film!! Monster hette den. den handla om en flicka som blev våldtagen av hennes pappas kompisar ända sedan hon var åtta, och när hon berättade det för hennes pappa så trodde han inte på henne och slog henne. han var alkholist och tog livet av sig när hon var tretton. då började hon hora och gjorde det resten av hennes liv. sen träffade hon en tjej och blev jätte kär och blev tillsammans med henne. hon började mörda folk för att kunna försörja sin flickvän, och resten får ni se. den är sann iallafall och fyfaaaaan vad hemsk den är :( 

Har pluggat hela jävla dagen, och kan fortfarande ingenting fast jag pluggat i en hel veckaa. så less. nu ska jag o robert baka och jag ska plugga ännu mer. tjarrå

Kommentarer
Postat av: Ëmma

Har också sett den! fett hemsk ;(

2010-04-19 @ 18:20:54
URL: http://emmateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0