it was never my attention to brag

har precis smörjt in mig med brunutansol och filat naglarna och lagt på lite lack. pluggat som fan till vårat Manikyr prov som vi har veckan efter vi börjat. Det är helt sjukt mycket, så det är lika bra att börja. Det är så jävla mycket att läsa så jag satte mig ner i min ensamhet och skrev instuderingsfrågor istället. är inte klar, men behövde en liten paus.

ikväll kanske jag åker till alexandra, vi får se hur det blir. annars blir det ännu en hemmakväll, vilket jag hatar! imorgon så åker jag iallafall och träffar pappa, qiu och förhoppningsvis farmor. ska försöka få tag på forsbackatjejerna och se om de gör någonting på fredag eftermiddag, annars ska jag försöka hitta på något med dom. och sen på lördag är det fest :D fyfan va kul! igår kväll hade jag så tråkigt så jag sminkde två olika ögonskuggsmake på ögonen. Det blev en lite mer dramatisk som jag bestämt mig för att ha på lördag. slänger förhoppningsvis upp en bild ;)

nu har jag ingenting mer att säga mer än att jag saknar robert och jag hoppas att dom tre sista dagarna går fort som attan. jag älskar min pojk :)





tagga till som fan tills på lördag alec, sanna och my!! FULLT ÖS MEDVETLÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0