party like a rockstar, i shake buildings

nu har jag varit utan robert i fyra dagar, och även spillt en hel del tårar på det. men påsklovet började bra ändå :) var emd alexandra i två dagar och vi hade det awsome, visst? ;) på lördag så blev det bestämt på eftermiddagen att jag skulle dra med frida, fanny, amanda och sandra till tärnsjö på fest. jag fick heta Ingrid Persson för att kunna komma in, och ja, de funka väl. eller? hahah!

hade as kul iallafall. måste tacka er tjejer, de va jätte kul verkligen! trots alla om och men, fick jag en sovplats hos min kära vän sandra som jag dessutom spenderat två dagar med nu. hon åkte typ nyss hem. Så nu sitter jag här och väntar på att alexandra ska komma. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. har köpt över ett kg godis till robert som han ska få när han kommer hem. längtar, för då får jag äta godis också. (skoja, längtar tills jag får pussa på min älskling såklart!)

nu kommer lite bilder ifrån tärnsjö :D PUSS!





bra tjejer. kommer förhoppningsvis mer bilder sen. tjarrå. nu ska jag måla naglarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0