trying to figure it out how this could be!

nu är jag klar med alla fyrtio instuderingsfrågor jag fick ihop. Det blev sex st A4 papper, där jag dessutom skrev på varje sida. USCH! fyfan vad jobbigt det var. Hade någon jäkla matte inlämningsuppgift också i rymdgeometri som jag gjorde klar också. Så nu känner jag mig fri! smörjde in mig med brun-utan-sol än en gång :D HAHA. vill fan bli brun nu alltså. hehe. men vill inte få cancer :( så det funkar för min del.

drar nog till alexandra efter jag käkat lite mat, fett nice. vad händer där då? inte en susning. vi får se vart kvällen leder. brukar alltid gå villt till när vi två är i farten.. tro det eller ej. vi brukar bestämma oss för att inte utelämna några detaljer... heheh!!

näej, nu ska jag ta en huvudvärkstablett och ringa far min. chaoi :D:D


hahaha. vettte fan varför jag lägger ut den här bilden!!! sitter på brorsans dator, och det är så jäkla tråkigt med en blogg utan bilder, och det har min varit på ett tag. så, här har ni förfan... helt onödigt :D men en underbar bror har jag!  herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0