you did not kissed me five minutes ago. i miss you

idag har jag varit med alexandra inne i stan. hon var helt slut, medans jag sprang omkring som en galning i affärerna :D vi åt på cupido, och som vanligt ställer vi oss i kön och jag bara stirrar på de saftiga köttbitarna och feta osten som snart ska ner och mörbultas i magen på mig. helt plötsligt tycker jag att jag ser lusifer stå bredvid mig, och JA, de va fan de!! haha, slog till henne på aexeln och heja vettu. sen blev de frukost med luffe och fled. mysigt!

sen var det dags för shopping. var hemma igen runt sex, då lekte jag med fled och luffe utan alec. (mycket mysigare, sorry alec hehehe, ironi då). skulle sova där, men runt halv ett så var jag inte ens trött och både luffe o fred hade däckat. så jag drog hem. skapligt rädd. var helt inställd på att någon kåt jäkel skulle döda mig och sedan sätta på mig. äckliga nekrofil människor. ska man knulla döda människor, kan man ju ändå vara en sån som sätter på träd. eller?

hursomhelst. imorgon kommer koosinen hit igen och leker ett tag. kanske drar till far min efter det. får se. annars får det vänta. men kinamat blire ju alltid liksom, och det är ju gott. fattar inte varför jag skriver. ingen orkar läsa. jo, juste. någon kommenterade förra inlägget och skrev någonting om att "jag" sjöng bra. skulle bara säga att det är inte jag som sjunger, utan min kompis sara. tackohejleverpastej

saknar dig min älskling, helt otroligt mycket. om du bara kunde komma hem nu, jag skulle ge vad som helst. Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta. Fyra dagar och en massa timmar kvar nu. jag längtar!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0