fy

inte skrivit på ett tag nu känner jag :) men jag lever. i fredags vare kalas hemma hos matilda, suveränt... till en viss del då, men annars så hade jag det bara awsome. i lördags sov jag bort hela dagen med min älskling i famnen, och nu sitter man hemma. som vilken söndag som helst! snart gjort slut på alla pengar och augusti har inte ens börjat. eller jo, nu har det ju det eftersom att klockan är över tolv... menmen. jag saknar alexandra som är i danmark också. och på fredag åker jag till värmland och är där tills den 16 augusti, sen börjar skolan och det känns ju baaaaaaaaaaaaaaaaaaara förjävligt kan jag ju säga. fyfan. usch. blä. 

sommaren har gått för fort om du frågar moi. magen kurrar, och jag har kommit in ifrån en liten visit ute med matilda, jullan och falken och pratat mellan allt om himmel och jord. de va skönt. jag har hunnit införskaffa mig converse, lite nya kläder och en massa galna kvällar iallefall, och snart rullar cashen in igen när man fyllt 17, de är ju nice. ett år kvar sen gällere. 

äsh. hejdå. bilder kommer väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0