herrå

fyfan vilken skit dag. fick mens och de var ju gulligt, för på köpet fick jag världens jävla menskvärk. gör så jävla ont, skulle kunna gråta.. när jag satt på mcdonalds med empi så glömde jag mobilen, och någon hann naturligtvis ta den på två ynkla minuter. så jävla surt!!!!!!! ååååh. och nu har vi ingen annan mobil hemma. jag kunde inte träffa robert. eller, han kunde inte träffa mig. och jag vill klippa mig, jag hatar mitt hår. jag vill dö helt enkelt. fan för sånna här dagaar suuuuug av mig adjö

Kommentarer
Postat av: Jessica Gravemo

Haha lilla älskling!! Förlåt att jag inte säger något, tänker liksom inte på att du bor i Tierp när jag väl är där :( LOVAR att säga till nästa gång :D PUSSSSS <3

2010-08-19 @ 09:33:08
URL: http://gravemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0