once you party with us, you will fall in love

på onsdag ska jag till fyrisskolan för att prata med lotta och kuratorn, förhoppningsvis så leder det någon vart! då kanske jag får mig en smygtitt på våra ettor också, vem vet.

juste, hemkommen ifrån värmland tre dagar tidigare också! det firades med att jag drog med tjejerna till endofsummerparty i karlholm och skaka rumpa. jag hade grymt kul, och jag och alec däckade väl runt 7 tiden. så när man skulle kliva upp imorse var man inte allt för pigg! some pictures plx! :) 

jaa, det var detta vi roade oss med på våran lilla "efterfest" med nick, haha. jag åt en fryst brockoli med vitlökssås på... knas! snart ska jag åka hem till min älskade alec och ha tjejmiddag, hon och jag :) ha de så kult på restaurangeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0