sliten

ön var helt okej igår. kom hem klockan två och somnade direkt efter att jag tagit mig en mat bit. lina och jag fick gratis hamburgare på ön igår också, som förra tisdagen.. då fick man ju två ;) såå nice! 

idag kommer alec hem, så antingen så ska vi ta en fika och träffas i tierp eller så kommer hon hem hit, vi får se. hursomhelst så blir det awsome! imorgon fyller man ju år, inte jätte spännande direkt. ska bli gott med kakor och bullar, men varför kunde man inte bara bli 18 direkt? 17 är ju bara en helt onödig ålder, fy. 

nuuuuuuuuuuuu vill jag äta mat. makaronerna som bjöds som lunch nyss var överkoktaa och det tackar jag NEJ till. tjabba

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en mysig lördag! :)

2010-08-07 @ 13:30:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0