suktar!

sommaren har inte ens slutat, och jag sitter och längtar tills nästa :D det kommer bli grymt! peace and love, fyller arton = parreeeee, magaluf med tjejerna och sista året i skolan börjar. åh, jag får en sån jävla känsla i hela kroppen :D jag ska festa bort hela jävla sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte jobba ett skit :D jag ska jobba hela jävla året nu så jag har en hel jävla miljon på sparkontot och bara leva livet. för denna sommarn har jag fan jobbat hela tiden, och när jag väl blir ledig blir vädret piss och ingenting händer. fan vad jag längtar!! 

jag längtar även efter min underbar gosse. kom hem nu så jag får krama om hela dig! juste, fick en jätte fin gåva av min älskling. en clone a willy, så mysig.. hihihi! nu ska jag.. längta. tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0