tja

halv tolv spände jag tandställningen, sen bar det av mot stan med alec och emma för en hel dag! det blev cupido till lunch, mums. med mig hem fick jag en mascara! robert fick en ny piercing och ett par as fula superman kallsipper :D dom ska han dansa i för mig, grr! träffade på andrea, epic och emmelie så vi hängde med dom tills på kvällskvisten när robert kom med tåget och jag överraskade honom. såå mysigt! 

sen fick jag bara krama och pussa på min älskling en snabbis, för sen skulle han hem och krypa till kojjs :( nu sitter jag här och är nyduschad och längtar tillbaka... min lille pojk. han är verkligen världens underbaraste människa, jag skulle aldrig kunna leva utan honom. tack för att du alltid älskar mig! du är bäst. 

nu måste jag klä på mig, herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0