tjenna

var ett tag sen man droppade ett inlägg. och idag är det måndag sö! har hänt roliga saker under helgen. var hos emmelie i fredags med robert och hade taockväll. lördagen spenderades hemma hos alec där det bjöds på kräftskiva och massa gott ;) i söndags firade jag och älskade pojkvännen ett helt år, så jag lagade middag och tände ljus i hela rummet och bjöd på lite sådant :) det var jätte mysigt.
imorgon är det tisdag, och då flyttar jag in hos robert en vecka framöver. mamma åker utomlands så jag får ej vistas hemma med tanke på hur det blev sist.... hm.
nu måste jag sova! heyhey

Kommentarer
Postat av: sara

den här kommer från h&m trend, saftigt pris bara; 1500:- men då är det äkta läder också. men den är slut i uppsala också tråkigt nog. modekungen.se har en skitfin som jag är lite sugen på faktiskt. sen tror jag att jag såg en rätt fin på cubus om jag inte har fel?

2010-08-31 @ 05:06:40
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/
Postat av: sara

haha tack, ja det är bara en kommentar i det inlägget som behövs :)

2010-08-31 @ 05:07:36
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0