typiskt söndag.

sliten. trött i hela kroppen, skitig, mycket känslor, popcorn och ett glas cola. en jobbigt slapp dag. ibland kan jag bara inte släppa allting jag tänker på. ibland kan jag inte släppa att jag är den andra tjejen. jag blir alldeles varm i kroppen, och då menar jag på ett dåligt sätt, jag vill gråta och hela jag bara fylls av avundsjuka. jag vill bara krypa ner i marken och inte veta av det. jag vet att jag är älskad, men ibland undrar jag om du sa samma saker till henne som du säger till mig? Samma underbara saker som du vet att alla tjejer älskar att höra. 

Jag antar att jag är töntig och onödig just nu. Men ibland så skär det verkligen i hjärtat när jag tänker på DET. Hur ska man älska någon som har älskat nån förut? Melissa Horn är så rätt just nu. 

Robert är världens finaste pojkvän, han älskar mig. Jag klarar bara inte av förlutet. Skjutmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0