värmland

är nu i värmland, vi kom hit iförrgår kväll. födelsedagen var underbar tack vare mina vänner, när dom stack så blev det kaos och hela dagen blev förstörd, så jag åkte hem till robert istället. det är verkligen synd att en person som ska stå så nära kan bete sig på det viset.
imorgon kommer roberts söta kusiner hit, wonderful :D jag är antagligen kvar här tills den 16, men vi får se om jag inte åker hem tidigare, för jag måååste verkligen släppa loss och träffa mina underbara tjejer innan skolan börjar!
nu ska jag vara social med rebecca, robert och helené!! puss :):)

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: haha nemen läskigt ;) Men gott ;D

2010-08-08 @ 20:54:38
URL: http://fridalouiselundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0