annandag jul

Det blev en sen kväll igår och många tårar, hatar det här. hatar att det man känner är fel, och ställer man en fråga så är de fel. vad får man göra egentligen utan att de ska ställa till med något? 

Vaknade runt tio imorse, drog på mig varma kläder o tog en promenix med lina :) sen gick vi hem till mig och bara låg och pratade i sängen.. de var skönt, de var längesen vi träffades! hon gick hem vid två, och sen dess har jag spelat DS med wilma. hahaha de är sååå kul, för hon är verkligen en usel förlorare. awsome ju. 

nu ska jag vara en helt sjukt tråkig människa och LÄSA!!! ja, jag ska LÄSA. HEMMA. EN LÖRDAG KVÄLL!!! sjukt. att jag ens berättar de :( fy! hejdåhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0