♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Okej, hallå! Jag heter Amina Magnusson, jag är 17 sommrar och blir 18 i... ah, sommar. Jag bor på en liten ö, vid namn Söderfors som ligger ca 2 mil utanför Tierp. Här bor jag med mor min, och hennes pojkvän (säger man pojkvän till sin mammas partner..?), och min bror Kevin och mammas "Pojkväns" två barn, samt deras unge som dom har tillsammans, alltså min syster wilma, som faktiskt inte tycker om mig speciellt mycket... Kan bero på att jag kanske matade henne med en blandning av kaviar, tomatpure, choklad/colasås, hamburgerdressing, gurkmajonäs och grädde en gång och lurade henne att det var glass :)

Jag pluggar i uppsala, på fyrisskolans Stylistlinje, det innehåller alltså allt ifrån Makeup till nagelförläning och lite klädstyling. För övrigt så är jag inte ett dugg intresserad utav kläder och naglar, utan jag vill bli Makeupartist, men jag anser inte att vi lär oss speciellt mycket om det i skolan, så jag ska gå Makeupinstitute efter studenten och bli GRYM. Jag tycker annars att jag har en underbar klass med underbara vänner i! Dom är värda att nämnas :) Mina vänner utöver dom i klassen är också hur goa som helst, dom är en stor del utav mig! Jag älskar mina vänner, dom är bäst! 

Vad mer? Jag är väldigt galen. Om ni skulle be mina vänner att beskriva mig med ett ord, skulle det nog bli Galen, Spårad, Dum i huvudet, något sådant iallafall. Finner ingen anledning till att vara lugn och hansad, jag tycker att tråkiga människor är det värsta som finns, och jag hatar alla som är tråkiga och har dålig humor, hahahah, blir bara irriterad och sur på sånna människor, jag tycker dom sprider negativ energi. Jag skäms nästan aldrig, vilket kan vara dåligt ibland, för då kan de ju hända att man spårar lite för långt. Mina tågresor med Julia och Hillevi hem efter skolan brukar kunna vara en av dessa gånger när vi går liiite för långt, men jag älskar det.

Jag är även jättejättekär, och jag är väääldigt kärleksfull av mig! Jag köper hellre saker till den jag älskar, än saker till mig själv även om jag är i stort behov utav det. Jag älskar också att festa och dansa, tycker det är awsome shit, och det roligaste som finns måste ju vara maskerad! Jag tycker även om att sjunga och spela gitarr, på sista tiden har jag inte sjungit överhuvudtaget, men det tänker jag ta tag i snart har jag känt. Det var väl allt om mig som är värt att nämnas i denna kolumn!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Javezzt ska vi klä ut oss. vi ska vara äckliga

2010-12-09 @ 17:31:18
URL: http://divinerebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

BTW AMINA.

de heter sansad. inte hansad. något du någon gång kan försöka vara

schlyna

2010-12-09 @ 17:37:26
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0