♥ Dag 11 – Mina syskon.

Marcus sigbjörnsson. Min äldsta bror på 21 barre. Han bor här i söderfors i en liten etta på skogsgårdarna och jobbar på erasteel. har glidit på ett jävla bananskal genom hela hans liv. han har skitit i skolan totalt men ändå lyckats fått kanonjobb och tjänat ihop 20 laxar i månaden. Jävla gnu. Han är en rolig kille. han tycker själv att han är störst, bäst och vackrast och går ständigt runt och spänner sig och påstår sig vara allmänt häftig. Vi har samma mamma, men inte samma far. Därav våra olika efternamn. Mer finns de inte att säga,förutom att han alltid mobbade mig när jag var liten och kallade mig för Piss Olga för att jag alltid kissade på mig. Och kevin kallade han för kalsongmannen för att han duschade med kalsonger på. Dumjävel. När jag inte ville äta och han var barnvakt så skrek han "ÄT OCH TIGUNGJÄVEL!!", jag blev ju skit skrajj och åt så fort jag kunde. Snäll bror. 

Kevin magnusson. De enda syskonet jag har som jag delar samma far med. Kevin är en otroligt smart kille på snart 19 år. All intelligens jag har om vetenskapliga eller andra saker har jag fått lärt mig av honom. Vi delar oftast samma humor, han är typ den roligaste människan jag vet. Har alltid sagt att han ska bli komiker! När vi var små så lekte vi jätte konstigt. En gång var vi tex i en lekpark och lekte grottmänniskor, och då råkade de komma förbi två små barn som också ville leka i sandlådan. jag och kevin tog upp en massa nävar sand och kasta upp i luften och försökte låta som grottmänniskor. dom stackars barnen blev rädda och stack hem igen. jag minns jätte bra en gång när vi lekte i våran hörnsoffa, då slängde kevin när mig i hålet som blir där i hörnet, och satte en stor fet jävla gummiboll över hålet och satte sig på den, medans jag låg där och grät hysteriskt, kevin skrattade och tyckte de var jätte kul. då delade vi ju inte samma humor kan jag säga. han sitter mest i sitt rum och spelar piano eller dator numera. han har även skaffat jobb och hoppat av skolan, grymt dåligt tycker jag, då jag anser att de är viktigt med en gymnasium utbildning för att komma någonstans i liveet :) och dessutom eftersom att han är så smart och vill väldigt mycket. han vill bli både de ena och de andra, så jag tyckte de va ett dumt val. 

Wilma Holmstedt. Unge till mammas pojkvän som hon har nu, och som hon haft sedan jag var 9. hon är 7 år, skriker och svär och är en otroligt dålig förlorare. det enda hon äter är pan pizza och dricker coca cola. beroende av dataspel är hon också, jag ser henne på samma plats om tio år, tro mig. jävligt dryg ibland, precis som alla andra 7 åringar. en pojkflicka är hon också! vi delar definitivt inte samma humor. men hon är min syster och jag älskar na.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0