♥ Dag 13 – Den här veckan.

Måndag: Jag vaknade upp hemma hos alec runt halv två hehe. Hade åkt och lekt med henne på söndag och slaggade kvar. Var kvar tills ca 6 på kvällen också, sen åkte jag hem och grät, grät, grät, grät, grät, grät, osv...... 

Tisdag: Sov lääänge. sen gick jag runt som en zombie hela dagen, och gjorde inget viktigt. Åkte hem till Emma vid 5 tiden, vi tittade på film, pratade och skrattade och drack en hel del cola :D

Idag: IDAG har jag gått på stan en snabbis med emma, hittat nyårsklänning, ätit en cheeseburgare och hängt i tierp en timme med alec. Sen har jag suttit på mitt feta arsle i sängen :) Senare ikväll åker jag till sanna. Nu tänkte jag sysselsätta mig med att limma fast mina löshårslingor som tappat fäste och ramlat av, och eventuellt färga håret.. Kanske. Sen ska jag sy in min klänning, eftersom den var liiite stor. 

Imorgon händer inget mer än att jag förmodligen åker hem till alec och myser och sover där, för att sedan bege oss mot uppsala på fredag för nyårsbravader :D På lördag blir det bakis dag. och söndag ännu en bakispåbakisdag. Ja!

Det är min vecka :D sooooft häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0