♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Först tänkte jag såhär, Jahaa.. ska jag skriva om den gången jag var kär första gången? Men sen kom jag på att det var inte kärlek.. Jag bleev bara förnedrad och utnyttjad av en person som jag var totalt nerförälskad i, och gjorde allt i min makt för att få kärlek tillbaka, men ändå så fick jag bara skit.. Så det var ingge kärlek, och inget som är värt att nämnas. Han förstörde två år av mitt liv! 

Därför har jag nu bestämt mig för att berätta om min riktiga FÖRSTA kärlek. han heter robert lars emanuel jansson. han är en utav dom mest unika människorna jag träffat i hela mitt liv, det finns ingen som robert. 

Det hela började den 24 juli 2009. Jag och mina kompisar skulle dra på fest och jag hade en "dejt" med X den kvällen. när vi kom fram till festen så satt denne X med en annan brud, så jag blev ju något less och sa till min käre vän, nick, "örru nick, skaffa en ny dejt åt mig äru gulli". På annat håll satt lille robert med sin syster, (som förövrigt ska ha ett stort tack) och haade de tråkigt. rebecca ville självklart förgylla sin brors kväll, och bad därför hennes käre vän nick om hjälp, "Nick. kan du vara gullig och fixa en dejt åt min bror här?". Nick, så smart som han är, plussade ihop 1+1 och kom fram till att det blir 2. Så han gick tillbaka till mig, bar upp mig över axeln och drog iväg, jag tänkte väl inte så mycket på de, för jag hade ju fått liiiite för mycket av det goda. Efter ett tag slänger han ner mig i en främlings knä. Jag tittar ett litet tag på det främmande ansiktet men kommer fram till att den här kvällen var ju FAN I MEJ snygg! 

Så jag utbrister: DU VA JU SNYGG JU!!
Robert- aha... tack...
Amina- Ska vi hångla?
Robert- okej? 

Typ så gick det väl till ungefäråå, sen satt vi väl mest i den soffan hela kvällen. När jag efter denna mysiga fest skulle på ännu en fest, en såkallad EFTERFEST mina kära vänner, så tänkte jag att "jaha, nu var de över.. den där snygga killen som var otroligt bra på att kyssas kommer jag ju aldrig att få se igen...", men icke sa nicke. In genom dörren kommer jag till efterfesten, och vem sitter inte i soffan där och är lite småsöt om inte robert? Fick väl ganska många hjärtattacker eftersom att jag vid detta läge hade nyktrat till en aning. Efter någon timme drog vi hem, och jag tänkte än en gång samma sak. 

När jag gick in på facebook dagen efter, hade robert skrivit till mig och ville ha mitt nummer, jag gav han det såklart, och sen den dagen har det inte gått en enda dag utan att vi pratat med varandra. Jag kan inte ens förstå hur vi kunde smsa så sjuuukt mycket. 

Vi träffades nästa gång den 3-4 augusti, och sen rullade det bara på som attans. Jag blev kär otroligt fort, och hela magen vände sig uppochner så fort jag skulle träffa honom. Bara jag hörde hans namn så pirrade det i hela magen. Den 29 augusti bestämde vi oss för att bli ett! Robert tog även min oskuld och det är jag så sjukt jävla glad över. Det kunde verkligen inte ha blivit bättre!! Han är världens bästa på alla sätt och vis, och jag är fortfarande lika kär. Jag kan fortfarande få pirr i magen när jag tänker på hans kyssar och hans underbara leénde. Det bästa som finns är att bara ligga och hålla om varandra och titta på varandra utan att säga någonting.. dom blickarna säger så sjukt mycket. jag vill att roberts ska vara min första och enda kärlek. för mig finns det ingen annan, och som jag känner just nu så vill jag bara spendera resten av mitt liv med denne pojke. 

med honom kan jag vara mig själv till 110%, han vet allt om mig. jag skulle kunna bajsa robert i ansiktet utan att tycka att det var pinsamt, jag kan vara mig själv, så är de bara.. med honom är jag trygg, hela tiden. även om vi har haft det krassligt nu ett tag, och inte är någonting just nu, så har jag fortfarande alla hopp kvar. Jag tror på mig och robert, för vi är fan oslagbara tillsammans! Vi är bäst tillsammans. Och när jag är med robert är jag så lycklig. jag svävar som på rosa moln. men när vi bråkar, då brakar helvetet löst, och det är där det skär sig. så denna månad skulle vi ha varit tillsammans i 16 månader.. då har vi varit singlar i 2 månader, det känns förjävligt. men jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får tillbaka min första kärlek en vacker dag. jag hoppas att jag kan få tillbaka min babert, som jag en gång hade!

Min första kärlek är den bästa man kan ha :) jag har haft helt sjukt bra 1½ år med honom. det går inte att beskriva! kommer aldrig kunna tacka nog för hur tacksam jag är över att robert kom in i mitt liv. han har lärt mig så mycket, och hjälpt mig så otroligt mycket i olika lägen. han är guldvärd. han otroligt vacker människa, alla borde ha en som robert, det tror jag att alla som känner robert kan hålla med om. han är en person som vill vara alla till lags, och inte vill såra någon. robert är den finaste personen jag vet. Jag älskar honom mest av allt, av hela mitt hjärta. tack för att du finns! :) min bästa vän. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0