♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Försov mig imorse, så det blev två mandariner och en banan! Men på lunchen i skolan blev det en tallrik gröt med massa mjölk, socker och kanel i. emma uttryckte sig så fint som, "Är de värt de?" När vi tänkte gå lite längre fram i kön. haha det gav mig ett gott skrat.. så jäkla dum hon är :) Till gröten blev det även två mackor med smör och ost, två glas mjölk och en pepparkaka :D

Till middag gjorde jag och robert pasta med sås och bacon, och sen tog jag en mandarin till. Drack mjölk också!
Sen har jag inte ätit mer, och nu är de sängen så det var allt för idag. Noterar denna punkt som väldigt ointressant. 

Brukar dock äta en mängd mycket mer. Älskar mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0