♥ Dag 6 – Min dag.

klockan på alarmet stod på 07.15, snoozade en kvart och sedan gick jag upp. åt lite frukost och plattade året, och drog på mascara och lite concealer. Sedan knatade jag iväg till bussen och därmed hamnade jag senare i uppsala. Satt ute i kylan och väntade tills klockan blev 10.00, då jag kom in på Kappahl, min praktikplats!

Satte igång direkt med att börja jobba. Klockan tolv tog jag lunch, åt och sedan träffade jag robert, hur skönt som helst! Sen klockan ett började jag igen, och de var bara att fortsätta att jobba och vika kläder, och klockan kvart i fyra fick jag gå hem. En kvart tidigare!! WIHO! 

Gick mot tåget, satte mig på en trapp och vänta på att klockan skulle bli 16.19, tåget blev försenat tio min, vilket var underbart. Fick dessutom stå ända till örbyhus, ännu mer underbart när man jobbat hela dagen och stått upp sedan tio liksom. 

Kom hem runt halv sex, satte mig här, åt nyss mat och snart väntas bullar med mjölk framför julkalendern :D sen ska jag spendera resten av min tid av den här kvällen framför datorn, och framförallt försöka somna tidigt. Adios! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0