♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Jag har så många underbara bästa vänner, och ni vet vilka ni är. Men min absoluta bästa vän, det är Sanna Swee Strömbrink. Vi är nog som dag och natt, helt otroligt olika, men på något sätt ändå så lika. Hon gillar tjejer, jag gillar killar. Hon föredrar att ligga hemma, jag föredrar att festa, osv..

Sanna är någon jag skulle kunna ringa fyra på natten och be henne råna en bank med mig, och hon skulle göra det. jag vet att om jag skulle behöva sannas hjälp så finns hon där och hjälper mig. det är så många gånger jag har ringt sanna och fått komma hem till henne mitt på nätterna och sen bosatt mig där i en vecka, ifall jag bråkat med mor min eller så. om jag är ledsen, så ringer jag sanna. sanna är nog den person som vet mest om mig, och den person som jag litar på till 110% i alla lägen, no matter what. hon är nog den enda jag verkligen litar på så mycket! även om vi inte träffas så mycket, eftersom de är lite omständigheter med de just nu, så är de alltid de vanliga när vi väl träffas :) skrattar mest med henne. hon gör mig så glad! men även så jävla förbannad när hon har sitt jävla morgonhumör. däremot älskar jag hennes morgonfrisyr.. nog om sanna, hon är bäst iallafall! jag älskar henne av hela mitt hjärta<3

får inte glömma att nämna robert, som även är min bästa vän och någon jag verkligen litar på. Puss på er två!



Kommentarer
Postat av: sanna

åh snuttepullan!

jag älskar dig oerhört.



finast i världen!

2010-12-17 @ 15:39:37
URL: http://coldasfiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0