♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Ett ögonblick. vet egentligen inte vad fan det är man ska skriva om? :P fattar inte riktigt..

men igår hade jag ett ögonblick då jag kom på att jag nog aldrig sagt till mina bröder att jag älskar dom. inte vad jag kan minnas iallafall.. det var ett ganska hjärtskärande ögonblick faktiskt. tänk om någon utav dom dör imorgon och så har jag aldrig sagt det till dom! det skulle vara förjävligt. men min ena bror kevin, är väldigt känslokall. de är svårt att säga det till någon sådan. och jag har inte riktigt någon sån relation till dom där vi säger så till varandra.. marcus har jag bara alltid bråkat med hela mitt liv, så. de är inte förrens nu när vi blivit äldre som vi hållt sams. 

marcus. Jag älskar dig!

kevin. Jag älskar dig med! hoppas du inte läser min blogg fortfarande.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0