♥ Dag 9 – Min tro.

Det finns nog en hel del människor som kommer tycka att jag är dum i huvudet, men jag vet faktiskt en massa som står på min sida, hehe.. till mitt försvar liksom. 

Jag tror på ödet, andar, demoner och skyddsänglar. Jag tror på övremakter helt enkelt! Jag tror att allt som händer, händer av en mening och för alltid något bra med sig. Du träffar speciella personer av en anledning. Jag anser absolut inte att man kan sitta hemma och pilla navellud och helt plötsligt kommer drömprinsen och världens bästa vän, utan jag anser att man bygger bron till dom man älskar och det finns ett skäl till att man träffar dom man gör och att allt händer av en mening. Även om det är någonting dåligt, så är det någonting som kommer göra dig till en bättre människa eller föra något bra med sig senare. jag vet att vissa tänker, "vadå så du anser att om någon dör så är de något bra med de?". Nej, men vi tar ett tillexempel på att en person tar självmord, hade inte den personen gjort de så kanske den personen hade fått varit med om något grymt jävla hemskt eller dött på något helt sjukligt sätt istället, något i den stilen ungefär. Man lär tänka i alla möjliga vinklar!

Om min dejt inte hade dissat mig den dagen jag träffade robert, så hade jag nog aldrig vetat vem robert var. Ser ni mönstret? Jag blev dissad, de var dåligt. MEN, de förde med sig att jag träffade robert, vilket är BRA. Det är ett fantastiskt mönster när man tänker igenom vissa saker. 

ouf.. spöken osv, tror på de till 100%. Har suttit vid ett trollbord, och de som vill få bevisat för sig att andar har energi och kraft på riktigt borde testa, jag rekommenderar det starkt. Jag tror även på demoner också. De flesta kanske inte vet om de, men enligt bibeln så betyder demon "Fallen angel", vilket alltså är en.. ja, en vissen ängel. De sägs att de högsta hönset över alla demoner är självaste Lusifer, alltså djävulen. en demon är alltså ingen anden eller någon själ, de är bara ett slags elektron energi som finns på jorden för att förstöra oss människor. Demoner HATAR människor, och dom vill bara förstöra för oss. Mammas kompis tror sig ha en demon i sitt hus, och det har hänt riktigt vidriga saker där. Några tecken på att man kan ha en demon i sitt hem är att man hör morrande ljud, krassel i väggarna och att man kan bli nedstämd, eftersom att demoner kan ta så fruktansvärt mycket energi ifrån en människa. En demon skulle kunna vända upp och ner på ett helt hus på en minut, medans en ande lär kämpa ihop hur mycket energi som helst för att ens kunna påverka el eller kunna lyfta/flytta någonting. Jag tror starkt på detta!
Skyddsänglar finns också. De vet jag, för de har emma berättat för mig :D för hennes jätte-långt-borta-släkting är synsk och ser skyddsänglar. emma har en gammal tant, och skyddsänglarna står vid den vänstra axeln och håller handen där på. emmas brorsa har två bröder, tvillingar.. as läskigt:D men sjukligt intressant. dom står där och hjälper en i nöden, perfekt. men jag undrar om dom även ligger med mig i sängen när jag typ jökar? eller duschar? står dom kvar då eller? hahahah a måste fan ta reda på de.. 

Måste berätta om något sjukt som hände min farmor. Min farfar dog för ca 7 år sedan, och de var väl ett tag eftere att farfar gick bort som farmor skulle iväg och träffa två kompisar, vi kallar den ena för bertil. Bertil har dessutom diabetes. Farmor gick ner i sitt trapphus för att gå ut till dom, (hon bor högst upp) och när hon kommer ner till porten så känner hon hur hela hennes kropp bara dras upp mot lägenheten igen. Hon går upp i alla trappor igen, hon har ingen aning om varför, men hon gör det. Hon går in i köket och hämtar en sockerbit och går ner igen. Hon fattar fortfarande inte varför hon gjorde de. När hon, hennes väninna och bertil är ute och traskar så får bertil ett blodsockerfall och ja, då har farmor en jävla sockerbit i fickan och ger den till bertil så han blir bra igen... ganska läskigt. VI tackar faarfar för de :) 

Det var min tro, lite överdrivet mycket text men de är lika bra de. Hejdå! 


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh tror precis som du! vill så gärna prata med dig om detta ! hör av dig om du har mer spännande berättelser. är uppvuxen med detta och har själv pratat med andar.

2010-12-20 @ 23:00:58
Postat av: amina

åååh jaa :D fett kul! jag har inte msn på denna dator :( men lägg till mig på facebook, jag heter AMina Magnusson bara. finns nog inte så många :D skriv till mig ;)

2010-12-21 @ 22:55:22
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0