dan före dopparedan!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLÅGGEN. 
Klev upp halv tolv imorse, de var så jävla fint att sova ut. drömde typ att lina och jag tävlade i någon jävla skit på en bondgård och sen blev alla jätte arga på mig och ville mörda mig, så jag gömde mig. var helt plötsligt på någon jävla marknad, sen ringde lina mig och i bakrunden spelades Stereo love, och då ville hon helt plötsligt att jag skulle komma på fest. vaknade av att Stereo love spelades i rummet bredvid på riktigt.. så jävla sjukt när något som händer i verkligheten kopplas till drömmen när man är halv vaken. händer mig jämt typ.. Detta var ju otroligt intressant. 

Åkte iallafall till "The claw" aka emma, och var där runt 3. vi kolla på film och åt knäck och kola, as möööös. sen åkte jag hem runt 9, de var en soft dag. Är hemma nu och jag surar lite granna. Imorgon är de julafton för den som missat de! trökigt. härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0