en bra helg!

what a weekend! den har varit totally wünderbar :) skolan rullade på sista dagen på veckan, fick nagelförlänging och känner mig mycket fräschare av någon anledning. så mycket kvinnligare på med naglar :D efter skolan satte jag mig på bussen mot storvreta och mötte upp robert, köpte chips och godis och sen åkte vi hem och bosatte oss i soffan för resten av kvällen. lag oss relativt tidigt, var hur jävla trött som helst. 

Sov as länge på lördagen, och vi var ensamma hemma typ hela dagen, så då gjorde vi tacopaj och kollade på massa filmer och åt än en gång chips och godis hahah, så jävla feta. somnade runt två, och upp vid tio imorse. fick åka hem då för de skulle julbakas där, så jag blev kickad haha.. kändes lite som så. men jag åkte hem till mig och julbakade och klädde granen istället, så de va lungnt. nu måste jag veeeerkligen plugga... prov i engelska b imorgon, it's killing me. hur som helst, as mysig helg med bästa. tjarrå!

imorgon kommer sara till skolan, HUR BRA SOM HELST!!! längtaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0