FESTALLNIGHTLONG

hahah åååååh, sitter och spårar för mig själv nu! på lördag är det fest i karlholm, och för dom som känner mig är det ganska uppenbart att jag är i exstas då jag älskar karlholmsfesterna :D är så jäääävla sugen på att dra på mig en ful jävla dräkt och ba klä ut mig, hahahahahahha skulle vara så jävla kul att komma helt sjukt ful på en helt normal fest. rebecca är på min sida just nu och känner att hon lätt är på, så lutar lite mot en ful 80tals dräkts outfit just nu ;) hahahahahahah fyfan va kul, ska va så jäävla ful!!! KUUL 

BTw, grattis wilma på 7årsdagen :D puss ifrån världens bästa storasyster

Kommentarer
Postat av: ....

är det åldersgrämn på festen i karlhom. och när är den?

2010-12-09 @ 10:06:37
Postat av: rebecca

JAVEST.

snubben som har festen, han som ser ut som supermario. han skulle höra av sig på fredag till mig

2010-12-09 @ 11:40:58
URL: http://divinerebecca.blogg.se/
Postat av: ....

vem är de som har den?

2010-12-09 @ 13:25:47
Postat av: amina

MEEN varför på fredaaag?? vi lär ju veta nu mannennn.



Ja, de är 94a gräns och de är bla Pierre Blomkvist som har den, och sedan 6 till typ :D

2010-12-09 @ 16:36:11
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0