give me some strenght

Igår åkte jag till emma på kvällskvisten. drog en tur på gränby, men vi fann bara en 2liters cola :D satt fint i magen ;) kollade på två filmer med ashton kutcher, så jääääääääääääääävla snygg. The Guardian och The killers tror jag dom hette. båda var awsome. en awsome kväll också. the claw<3

somnade klockan fem ungefär,och upp igen kl 10 haha. skapligt trött. hittade en nyårs klänning, ingen spexad direkt. orkar inte bry mig helt enkelt! är hemma nu,och ikväll kanske jagska träffasanna. saknar henne.

har även hunnit med att träffa alec denna vecka. vi somnade sex... måste ta tag i detta :D jag försöker må så bra som möjligt nu, för de är ett nytt år om 2 dagar. kämpar så gott jag kan. ha de så bra, häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0