i could be with you forever

Tog en förträfflig sovmorgon idag! Är fortfarande krasslig så kunde ändå inte vara med på idrotten, som då var första lektionen. Eftersom jag var inne i stan redan en timme innan jag började, så tog jag bussen till ekeby och träffa robert i cirkus tio min, men det var det så värt. Jag älskar honom.

Sen var det en lektion på fyrtio min, sen slutade jag. men såklart, enda dagen i hela mitt liv som jag får sluta tidigt från skolan, ska såklaaaaart vi vänta där på en jävla leverans av våra fiskar som vi sålt!!! KLOCKAN TRE kom fiskarna, och då skulle vi packa upp dom och dela ut dom till alla i klassen. Jag gick tjugo i fyra och åkte hem. Skapligt less. Åt mat och tog en lång lång dusch, hur skönt som helst. Nu är jag jätte sugen på kakor, så jag ska faktiskt sno mammas sista drömmar som hon bakat, hon får skylla sig själv... 

Saknar en underbar person. vill kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0