it may be winter outside, but in my heart it's spring

hej allihåppa. grymt jobbig dag, helt slut. Började med kundpass, nagelförlängning på lina, vilket tog 3½ timme, och de ska ta en timme kortare tid, så jag var galet stressad, och de blev absolut inte bättre av att en massa människor står omringad runt mig och stressar upp mig och är i vägen.. Grymt irriterande, blev så jävla sur och de gjorde verkligen inte så att jag blev klar något tidigare. Gick skit dåligt med naglarna, så var redan skapligt irriterad, åh. tillslut blev dom helt okej ändå. Efter det var de som jag skrev i tidigare inlägget, ett tema på nagelförläningen. använde mig av Linas naglar och gjorde lite snö dekorationer osv, och hade alltså "snötema". stackarn fick hålla i en massa snö i handen när jag skulle fota till planschen.. haha lina blev så kall om handen, så när hon skulle öppna dörren in till skolan så frös hon fast i handtaget HAHAHAHHA så jävla fult :D 

ORKADE INTE VARA KVAAAAAR  och jobba på nailtrainer, så jag stack.. var så jävla trött :P smög iväg lite snyggt och tog en cheese på donken istället. fattar inte hur jag ALLTID lyckas hamna hos samma kassörska hela tiden, de är så grymt pinsamt. jag bor typ på donken, och varenda gång så ska jag betala och beställa av henne, de börjar bli redigt pinsamt. stamkunden. snart kommer hon börja fråga om jag ska ha de vanliga :) och få stam rabatt hehe skulle dock gillas. 

nu ska jag plugga lite till ett test vi har i Engelska B imorgon direkt på morgonen. 
Påtal om inget, grymt kallt ute. och på bussen imorse till skolan så var de så jävla kallt så jag börja frysa om fötterna? de va säkert minus grader, lovar... 

Nu blev det ett sånt där grymt långt inlägg.. kanske ska börja skriva fler och kortare inlägg istället. hahah! 

Här är iallafall en bild ifrån min helhetsstyling som vi hade i Måndags. Tema zebra! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara roligt att se resultatet på snötemat :)

2010-12-02 @ 22:59:54
Postat av: amina

svar till anonym: ja, det kommer så fort som möjligt. det är ju på en kamera i skolan, men jag ska försöka få in det på datorn (vilket vi förmodligen kommer göra. Håll utkik!

2010-12-06 @ 22:29:14
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0