jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

hej måndag. 
det har varit en fruktansvärd dag. har varit i skolan med feber och förkylning, samt världens mensvärk, från klockan halv nio till halv fyra! Hur jobbigt som helst var det, men jag är stolt över att jag klarade av hela dagen :) På hantverkstekniken på förmiddagen var det bara facelift och ansiktsmask och det var otroligt skönt då jag sov under hela tiden typ, mmmums. efter skolan blev de mc drive med två underbara brudar, sen släppte dom av mig vid station så tog jag tåget hem. 

sen dess har jag bara legat och degat och sovit ett tag. väntar nu på att robert ska svara på sms, vilket verkar ta ett tag...... hatar när folk är sega på att svara på sms, det är verkligen det dryygaste som finns... fy! 

Nu ska jag sova, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0