Lilla julafton med tubert

men heeeej blooggeen, vad underbart att jag försov mig imorse och att jag vaknade 45 min innan mina avslutning började, och de tar 1 timme för mig att komma till skolan, och nästa buss gick om en halvtimme.. japp. kom alltså fram till uppsala när de var slut :) ödet. skulle helt enkelt inte gå på den där avslutningen.. vem vet vad som hade hänt om jag gick dit? jag kanske hade blivit mos.. creepy.

var iallafall i stan med robert, empi och elin i typ flera timmar.. gick omkring bara, helt iskallt. tog en varm choklad med robert sen på coffehouse, satt där i typ två timmar i väntan på rebecca. as myysiigt :) tillslut kom rebecca och då skulle hon vimsa omkring o leta efter julklappar, hon blev klar efter typ cirkus två timmar, så då blev de finally hemgång till rebex. vid sex kom roberts far och hämta oss, så då blev de bara massa mys och julklappsöppning, en liten minijulafton, tack babe för den fina julklappen!!! och hoppas han blev glad över mina :)

åkte hem till halv nio tåget... de var självklart försenat 45 min, så jag stog ute i 18 minus grader i 50 min, jag höll på att börja böla för att jag frös så mycket... fyfan vad dåligt jag mådde då hahahah. var helt sjukt kissnödig också, så jag satte mig där och kissa HAHAHAH helt ensam, så jävla fult hahahah, jävla mobboffer. detta ska jag berätta för mina barn :) note to myself. 

näej, kom hem vid tio snåret. sitter här o chillar nu. saknar tubert. han åker till värmland imorgon, sad face... hehe :D nu har jag inget mer viktigt att säga, förutom att jag har ångest över nyår.. herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0