Milkshake mama

omg, tror jag kommer spy. gjorde iordning en stor tallrik med vaniljglass och öste på chokladsås, kolasås, strössel och kolakulor, åt upp de på högst 5 min, tror jag kommer spy när som helst, helt ärligt.. 

Så fort jag slutat må illa ska jag göra nudlar :) fett hungrig. nu insåg jag att de va dumt att äta efterrätten först. men de är bäst så, för annars brukar man ju inte orka äta upp allt.. och de är ju synd för de är ju alltid efterrätten som är godast :) 

kunde ju inte åka tillsanna ikväll som ni kanske förståååår. Sitter och rullar tummar. Fryser också, baraför glassen var kall :( Nu ska jag krypa ner under täcker och kolla runt lite på "nätet" hhöh.... hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0