paint me a perfect picture

igår var jag ruskigt förbannad, kunde knappt sova. gud bevaremigväl.. 

idag städade vi bara på hantverkstekniken, vi hade sovmorgon till 10 otroligt jävla skönt. när vi städade klart fick vi masssaaa godis, och så kom sara!!! fick sluta en timme tidigare också, perfa ;) Sen var de engelska prov som gick galant, mycket lättare än vad jag hade förväntat mig.. underbart. sen gick jag och julhandla lite med emma, massa mys :D åt såklart på donken! tåg tio i fem tåget hem, awsooommeee... har duschat och nu ska jag bara sova. är så jävla trött. adios amigos.

imorgon är de jullov på riktigt, helt jävla underbart


hahahahah emmmaaaaa! kommer fan aldrig i hela mitt liv glömma denna kväll, så jävla äckligt packade! kort och gott fattat: emma är en fin tjej och kan svänga precis som mig. en riktig kung! hejdå en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emma

kung kung kung i baren!! hhaha jag har glömt den kvällen bokstavligt talat:P

2010-12-21 @ 19:29:17
Postat av: amina

hahahahahahaha vet, de va de som var så jävla fult :D HHAH kommer inte ens ihåg den haha. ingen som reagerade på att jag skrev "hon är bra, precis som mig" hahah :D<3

2010-12-21 @ 22:54:30
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0