standing where you left me

Försöker bli trött, vilket kommer bli omöjligt efterosm att jag sov till halv två idag! men måste försöka mig upp till skolan imorgon då jag har två viktiga lektioner att närvara mig på. alarmet står på 05.15, så tvivlar på att jag inte kommer snooza mig fram tills bussen går om fem min.. Typiskt mig. 

Efter skolan imorgon ska jag träffa sanna, det ser jag fram emot jäääättte mycket!! saknar min bästa vän :D tycker att vi har varit ifrån varandra allt för länge nu. tycker även att jag ska bli frisk också, för jag är less på att vara sjuk. nej, nu ska jag räkna får.. Hejsålänge

Jag älskar dig mer än någonting annat, R. 
Mitt hjärta slår för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0