this road is all you'll ever have

Idag är det onsdag, och det var första dagen på praktiken för mig :) det gick bra tyckte jag, och dagen rullade på hur fort som helst. på lunchen åt jag på cupido med mickan och jessica, aaawsooome. typ första gången jag nästan åt upp allt, grymt hungrig :( 

nu är jag hemma, helt frussen och sur. orkar inte stå ut med att ta så jävla mycket skit längre när man är helt oskyldig. tycker det är så genomskinligt när en person beter sig på dettavis.. jag anser att har man sagt en sak, så håller man sig till det. jag tänker inte älska utan att bli älskad, jag orkar inte det.. jag mår bara sämre och går runt med konstant magvärk.. nu är det min tur att sätta ner foten i golvet tycker jag. 

imorgon är det nagelförlängning heeela dagen lång i skolan!! kommer vara grymt jobbigt! först kommer jag ha Lina som kund till mig på kundpasset, sedan har vi våran nagelförlängningskurs efter det, och då ska vi göra ett tema med naglarna och sedan fota och göra en plansch, kan bli kul :D men först måste jag kanske fixa ett tema, vilket känns lite som ett problem då jag är grymt dålig på fantasi och kreativitet. 

I måndags så hade vi ju helheltsstyling, så så fort jessica lagt ut bilderna så kommer jag lägga in dom här så ni får se. Det var ett tag sen jag lag upp lite sådant, så de kommer isinom tid. 

Nu ska jag duscha och äta korv med bröd och maaaasssa pålägg!!! så jävla gött de ska bli. Sen ska jag smörja in mig med brunutansol och sova, imorgon är de upp tidigt och lång dag som gäller. upp fem och sluta fem, fyfan säger jag bara. Nu blev det ett jätte kort och intressant inlägg, vad fint. Höns!
förövrigt så saknar jag min bästa sanna som ligger och solar i gran canaria. dåligt svartsjuk jag är på na :) kom hem nu så jag får spåra med dig och prata massa strunt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0