Turn the lights off

Hej kära blogg. tänkte upplysa er lite om min helg, kanske låter intressant.. kult. 
I fredags drog jag mig upp till skolan trots allt, stolt över mig själv. När skoldagen var slut så gick jag ner på stan och mötte upp sanna, vi väntade där i cirkus två timmar på att Jenny skulle sluta jobba, och sedan tog vi bilen hem till underbara tierp! Där blev de lite shopping till middagen, TACOS, knullar i munnen! Efter middan blev det idol tittande, sen tog jag sista bussen hem vid elva och slockande! 

På lördagen var det bara upp igen och åka iväg till tierp igen för att fixa lite grejer, fick vänta där i två timmar, och sedan bar det av mot lövstalöt för att göra mig iordning med robert och rebecca för kvällens bravader! Vid sju tog vi bussen in mot älskade tierp än en gång och där mötte vi upp emma och malin :D Sedan satte vi oss på bussen som tog oss mot karlholm, där de va galej. var inte alls speciellt taggad med tanke på att jag är sjuk, och stämningen kändes konstig.. det var typ annorlunda människor där jämntemot vad de brukar vara :P Men sen så blev man på topp när man hade fått i sig lite dricka! Mot slutet spårade allt, och det var riktigt tråkigt tycker jag.. Fick vänta i en timme på våran skjuts också, trodde jag skulle frysa ihjäl. När jag och robert kom hem satte han igång och lagade pasta med sås och korv, fyfan vad gott de va!!! Så halv sex gick vi och lag oss, haha, grymt jävla trött var jag. Men än rätt så helt okej lördag ändå! 

Idag vaknade vi vid tolv, drog oss ett tag i sängen, duschen, sängen igen, och sen vare frukost :) Efter det så skulle robert träffa freddy och åka gocart, så då fick jag dra mig hemåt. Har precis hämtat ut en utav roberts julklappar och slagit in den, mysigt med julstämning. och sedan gjorde mamma världens godaste middag åå, sååå gooottt vare. Nu ska jag facebooka lite. Bilder ifrån lördags kommer förhoppningsvis. pusso kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0