underbar dag

Heeeeej alla skapliga läsaree. sov till klockan två idag, vääärt! vaknade dock klockan 06.00 imorse av att jag hade ner min data på golvet, och sen låg jag väl vaken och kved ett bra tag, kunde typ inte somna om, as irriterande. men det gick tillslut! har mått piss hela dagen, ont i hela jävla kroppen, huvudvärk, hela halsen är uppsvälld och värker och jag hostar stup i ett, och snoret rinner även fast jag är täppt, vilket gör det hela ännu bättre.. Tror ni att jag mår helt underbart just nu? När febern är på hugget också, då kan de inte bli bättre..

Har druckit en massa te och knarkat halstabletter, men inte fan blire bättre.. Det är helt enkelt meningen att jag ska vara sjuk och ligga hemma :( jävla liv. pörskans

imorn fyller plutt syrran 7, då blire fika ivarjefall. ska brassa på som fan, awsomeee. nu ska jag ta en powernap, hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0