show me your wonderfull balls robban

fortfarande sjuk. men det är en annan femma! idag fyllde julia aka jujjan frostbit hela 16 år :) hon bjöd på fika hemma hos henne, där var det förutom en massa goda kakor och saft, några dunder tjejer som jag inte träffat på ett tag. det var awsome, men hade sån jävla huvudvärk och magont (magvärken kan ju dock ha varit pga alla kakor jag o luffe åt.. hehe). gick hem och mös med älskling hursomhelst.
nu ska vi äta lite kvällsfika och kolla på någon random film som går på tv, robert påstår att den är bra. så det är väl bara att ge den en chans antar jag hehe! imorgon är han även hemma med mig eftersom att typ alla tåg är inställda. vad jag såg sist iallafall... så jag tänker inte gå in och kolla om dom ändrat :D mihi!
nu kom min älskling, hehe. nu är det mys som gäller! hejdå :D <3
min älskling har fin pung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0