all i want is you

nu går det äntligen att lägga upp bilder ifrån modevisningen i skolan när vi hade öppet hus :D så dom hamnar på facebook nu.

i helgen var jag i värmland och träffade roberts släkt och gick på bröllop, otroligt trevligt och en värd helg! på hemfärden fick vi vänta i karlstad i fyra timmar där jag, rebecca och stefan ägnade oss åt att leka i ett spelrum och springa runt i affärer och därbland inne på br. fanns en helt sjukt ful nalle som lät så jävla kul när man tröck på magen, jag höll på att dö av garv haha!

annars så ska jag göra en sam inlämningsuppgift. snart får jag väl träningsvärk efter att vi simmat i fyrtiofem min på idrotten, inte min grej liksom... naa. och i helgen ska jag träffa pappa och bror :D det känns ovanligt kul, kevin har fyllt 18 så vi ska fira honom. och på lördga hoppas jag på tjejkväll! var ett tag sen jag pratade med tjejerna, men ska försöka ta tag i det och även ringa och alec.

på onsdag ska jag förhoppningsvis leka med fanny, hur länge sen som heslt var det. jag saknar verkligen att umgås med mina underbara vänner. jävla skola! kommer hem halv sju tre gånger i veckan och halv fem de andra dagarna. det känns liksom lite.. nää? jag är trött, ska plugga osv. men ibland har jag allt ork :D:D måste träffa eve, lina, moa och ja.. eeh, ALLA. satte, tänker inte sitta har och skriva mer onödigt xD

kanske kommer bilder sen ifrån bröllopet :) hejdå!

min robert är underbar<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

ooonsdag :D då händer det

2010-01-25 @ 22:25:34
URL: http://jagfannyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0