jag har nyss ätit barnmat och älskling smaskar nudlar!

nu har jag kommit fram till att jag ska göra en liten små rolig sammanfattning, ska bli kul att se :D jag ska använda bdb som delvis hjälp för att kunna klura ut hur allt varit. lets do it

januari
"nytt år, nya tag" började jag med att säga. jag hängde mest med evelina och vi drog upp till järvsö en helg och jag fick köra skoter, vilket var ganska nytt för mig. jag var ganska dålig till en början, men sen så ;) jag gick på fest en gång och åt på kina för första gången!

februari
jag åkte upp med evelina till järvsö ännu en helg, och det var denna månad vi började vara med anton och max mer än vanligt. jag och eve firade ett års vänskap och på alla hjärtans dag var jag med fanny, ellen och bel! det var även då vi spelade in våra otroligt roliga filmer :D jag och bel tågade till uppsala en dag och såg två cpn grovhångla inne på stadium och ta varandra i anus. helgen efter söp jag så mycket så att polisen fick hämta mig... och när jag blivit bra igen så solade jag och evelina ute i bikini, när det var minus grader? och jag festade två dagar irad den helgen. mycket alkohol!

mars

ännu en helg i järvsö, och då tappade jag även min mobil i toaletten! sen åkte vi och badade på fyrishov med skolan, och jag minns att jag hade en crush i mr.x! sen träffade jag även en barndomskompis i gävle, vilket var trevligt :) jag sov hos mr.x, lekte bonde med sandra och hade en sleepover hos bels mormor. alla galna tjejkvällar hemma hos alec började också :D bel fyllde 18!!

april
april började med en nykter tjejkväll hos johanna, var faktiskt jätte trevligt och singfamiljen började sätta fart i arslet. jag böt namn från hotasice till aminsing på bdb och vi blev... ganska stora, visst? ;) som vanligt så åkte jag och evelina till järvsö (haha) och jag klippte lugg igen. jag kom in på stylist linjen och skapade en deal med bel om att aldrig mer hålla på med en kille (vilket inte höll särskilt länge). och sedan blev det festfest för barabel! tjejkväll hos lusifer, mycket musigt och sista april som bara var jobbig.

maj
värmen började komma, och det var nattbandy. ganska tråkigt. det blev utekväll i templet och vid vattnet med vattenpipa! tjejkväll hos mosing och ett tredagarsparty hos siri. avslutningsfoto hade vi också. och sist och tråkigast: candy!

juni

jag tog mitt första dopp, ISKALLT! drog på fekkeh (som vi då började säga) med bel och ägde. den tionde ägde våran singpau show rum, och jag hade helt sjukt roligt! :D dagen efter var det skolavslutning och jag sjöng utan dina andetag, och fick stipendium för bästa resultat i svenska nationella prov. efteråt var det stor fest hos carro och jag sov med gustav, carlberg och fanny. tjejkväll hos bel och jag blev ganska nära vän med lina :) vi drog in till stan och hon var med när jag spelade in hallelujah. sen åkte jag, lina, petra och julia till linas stuga och somnade i solen och brände ihjäl oss. och även här åkte min tandställning in i käften, och jag och lina festade med polare hehe

juli

jag kom in på fyrisskolan och saknade evelina jätte mycket. fick en ny mobil också, och dansade med moa på sommarkväll och hamnade i tidningen haha! vi klädde ut oss som idioter och åkte till arlanda för att hämta tre polare som varit i england i en månad! började sommarjobba som mattant, vilket sög :) jag var med i popcorn, och efter det åkte jag till secret spot och träffade robert, min stora kärlek. sen var det massa party på ön och vattenpipskväll!

augusti

party hos bel, jag och lina var dem ända som blev packade. och vi blev PACKADE.. sen hade vi lite smått party igen, och då kom robert och hälsade på. sen fyllde jag sexton! och mina vänner firade mig genom att överraska med en  mysig vattenpipskväll :D sen åkte jag, fled, luffe o sara till saras stuga. jag lekte med robert en massa och blev jätte kär. började i min nya skola också! blev även tillsammans med robert och förlorade oskulden denna månad!

september

jag var ensam hemma och hade party (dumt av mig.) fick utegångsförbud :D majbritt dog och jag började tycka om min klass jätte mycke :D mysig kväll hos alec, med massa alkohol haha och en hel månad med robert! började även hänga med sofia och natalie i skolan :)

oktober

tog igen lite med evelina, väldigt bra. och mös mycket med älskling! det gick snett på många sätt för honom, och han flyttade hit och har bott här sedan dess (dock bara underbart). halloween party, jag och robert var barbie och ken och hade två månader samma dag. var även på en annan fest med alec då hon inte var allt för nykter... hehe, remeber? nej, kanske inte ;)

november
jag och älskling firade kladdkakansdag, jättte mysigt. och jag träffade pappa som jag inte träffat sen jag var tolv.. hur skönt som helst. festade hemma hos josef och jag hade ba sååå jävla kul. svinga?

december
träffade pappa igen, hade modell i skolan för första gången och firade lina på kina! firade jul med pappa och med familjen här hemma, klippte robert och hade filmkväll hos milla och firade nyår där!

jamåsägadet. jag har nog haft ett grymt år :D med båda motgångar och framgångar, men det får man räkna med. årets bild och händelse blir iallafall...........


kommer aldrig glömma när vi åkte såhär till arlanda. alla glodda så jäävla mycket, det var helt sjukt kul :D och våra vänner såg inte ens att det var vi. jag tror jag dör! kommer aldrig sluta skratta åt det.

men nu ska jag mysa med älskling, tjarrå

Kommentarer
Postat av: cookiesandmilk

Hahahaha fint amina...fint ;) <3



btw...ses nån dag? :D

2010-01-04 @ 01:41:23
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/
Postat av: luffsituffs

ÅH :D glömm inte att de var detta år du blev god vän med den STORE lucifer :D åh

arlanda ... kommer ALDRIG glömma de .. aldrig <3

2010-01-07 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0