ladda upp med krut och alkohol

okej, igår var det fredag och första dagen på min apu! jag är riktigt nöjd, det känns som att jag kommer tycka om fredagar hädan efter. min handledare är super snäll och det känns väldigt bra att hon inte har nå speciella krav.  jag fick stå i kassan och sen fixade vi lite i ett rum. dagen gick snabbt, och jag var överlycklig när jag kom hem och hoppade på min älskling :D hade inte sovit med en honom den natten så jag saknade honom väldigt mycket.

på torsdag så var jag alltså med sanna, och henne har jag saknat altl för mycket. gud vad härligt det var att träffas igen :)

blir lite arg på mig själv just nu. jag har äntligen fått en kamera, men ändå så lägger jag inte ut de bilder jag tar ;< dum jag är.. måste lära mig det, men det är jobbigt att gå o hämta kameran typ tre meter bort. (tjock)

nu ska jag fanimej väcka baaabert, han sover bort hela dan snart. ikväll vankas det fest, taggad? hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0