misguided ghosts..

inatt somnade jag runt halv fyra eftersom några töntar busringde mig och robert, dem läser tydligen min blogg så hoppas dem ser detta och skäms, för det var det pinsammaste jag någonsin varit med om. helt skämmiga!

dom kommer ifrån storvreta och går på ärentuna skolan, har pipiga röster och ingen hjärna. någon som känner igen dom, så säg ba till :D efterlysning pågår hahahah. stackrarna!

annars hoppas jag på att åka och träffa sanna i tierp, eller ska jag kanske åka in till uppsala o träffa människan jag pratade i telefon med igår? hon ville ju så gärna träffa mig, hon avgudar mig eller något, sånt är livet.. man är ju som man är liksom ;) helt grym!

nu ligger älskling och sover på golvet av någon anledning.. och jag lyssnar på paramore :D hon är grym! och imorgon börjar skolan, ska bli skönt att träffa sofia och de andra, har saknat dem glädjespridarna!



snart tycker jag att vi drar igång med en tjejkväll tjejer, saknar er!


peace out! förresten.. grattis mamma på födelsedagen, hade glömt bort den hahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa tjejkväll!

2010-01-11 @ 13:51:14
URL: http://jagfannyjohansson.blogg.se/
Postat av: evelina

jag säger som fanny, men är borta i helgen och åker till egypten sen :(



jag saknar dig as mkt hjärtat <3

2010-01-11 @ 21:43:28
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0