nyårsafton 2009


min sminkning. svart sotning med stänk av en jätterosa ögonskugga. (den nya jag köpte från make up store, rekomenderas. den har grymma pigment och blir verkligen rosa). blev faktiskt inte riktigt som jag tänkt mig.. tråkigt nog!


linas sminkning. brunglob och övrig ögonlock, samt sotning men det syns inte. petra fick en likadan! väldigt snyggt men ändå ganska naturellt, jag gillare :)


haha, hann inte ta någon bättre bild :D camilla och julia! julia fick en grå och svart sotning med skarpa linjer, det gråa/silvriga syns inte på det högra ögat. och milla fick "brunglitterskimrig" ögonlock med svart globlinje.

fina flickor!

underbart nyår i varjefall! även fast jag och robert inte fick dricka pga en incident så hade vi grymt roligt, världens roligaste vänner och allt går som på räls ;)








nu får det räcka med bilder. fler kommer på bdb/facebook. w/e. vi får se :) harebratja

nu när jag vet helt säkert att du behöver mig, så ska du få det stöd du behöver. moa<3 jag tänker på dig, och du vet att jag älskar dig och att du är en bra vän.. tack för att du ringde mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0