sammanfattning

alla andra gör dom här, så det känns som att jag också måste göra det.. ska försöka göra någon roligare sammanfattning sen för min egen skull och sedan kunna se hur mitt 2009 faktiskt har varit. det är rätt kul att se igenom :)


Hur har året varit för dig? - just nu känns det som att jag inte riktigt kan säga om det varit bra eller dåligt.. men jag vet iallafall att efter att jag träffade robert har det bara varit bra!
Bättre än förra året? - jo, till en viss del kanske.
Någonting du aldrig kommer glömma ? - självklart, en massa grejer :D
Har du flyttat under året? - näj
Har du hittat en ny låt som du älskar? - en massor.
Isåfall vilken? - hm.. många men speciellt knock you down - keri hilson, neyo och kenya west!
Hur har din kärlek varit under året ? - den har varit väldigt jobbig, som vanligt. jag har verkligen HATAT alla killar.. ush. men sen träffade jag robert, och det blev en totalt vänding. jag älskar honom<3
Har du varit kär? - ja, och jag är nu :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- hehe ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? - hm, man skulle kunna säga att mitt förhållande till robert var ganska hemligt till en början, ja
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej, inte vad jag kan minnas
Har  någon i din släkt avlidit? - ja
Har du slagit någon med knytnäven?  nope
Varit i slagsmål? - jag har bråkat och knuffats, men inte så mycket mer tror ja inte!
Har du gjort någonting du ångrar? - mjo :P men finns ingenting att göra åt det nu!
Isåfall vad? - sagt dumma saker, gjort dumma beslut. det finns hur mycket som helst ju
Har du skämt ut dig? - gud ja
Har du ljugit för en vän? - aa
Har du blivit tagen av polisen?  - ne :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - men ja föffan. jag älskar b-rudar jö
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja heh
Vilken skola går du på? - först aspenskolan, och nu fyrisskolan på stylist
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej. bara på aspen kanske, dryga människor som jag bara vill skjuta!
Hatar du något/någon på din skola? - kanske jag också ska dra natalies "hat är ett väldigt starkt ord", märkte att vissa andra gjorde de :D nej, de gör jag inte, men de finns väl folk jag irriterar mig på självklart.
Har du gjort något framsteg? - ja, i skolan
Haft alla rätt på ett prov? - nästan, typ ett poäng ifrån. på aspem
Har du träffat nya vänner? - ja :)
Har du förlorat någon vän? - hmmmm.. ja, tyvärr.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - näej, tror inte de
Har du gått bakom ryggen på en vän? - vettefan. tror inte de
Har du ljugit för en bästavän? - nä :)

det bästa som hände mig i år, var att jag åkte på secret spot, och att victor som jag egentligen var intresserad av inte ville ha mig, så att han var med en annan tjej och jag bad nick att skaffa fram en redig karl till mig, och han bar mig vidare till roberts knä, och sedan satt jag där hela kvällen och fick en massvis med pussar :D 24 juli.. bästa dagen på hela året!



Kommentarer
Postat av: evelina

3dje frågan nerifrån, hej jag heter evelina :D

2010-01-04 @ 21:10:26
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0