what about if that was you

på hantverkstekiniken blev det handmassage, huuuuuur jävla skönt som helst. men efter den åkte jag hem, kände mig inte riktigt kry :/ mådde illa redan på morgonen, men trodde bara de var för jag var hungrig.. men icke. mensvärk och illamående, huvudvärk och trött. så jag åkte hem och sov, sedan kom min älskling och sov med mig.

vaknade för ungefär en timme sen, kl 18. vilket kommer  resultera i att vi inte kommer kunna sova ikväll :)

imorgon har vi behandling på våra föräldrar, mamma eller pappa. jag tog mamma, och åker in till uppsala med bilen så vi är där kl ett, slipper dom två första lektionerna. känns bra!



älskar min robertjansson mest utav allt i hela vida världen. vad skulle jag göra utan honom? du är ljuset i mitt liv, släck inte det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0