barnsinnet sitter kvar i vissa

varför sitter jag utan smink, men med en lösongfrans på vänstra ögat? det känns lite random.. 

igår så drog jag och robert in till stan och träffade andreas och rebex. efter det taggade vi till ekonomikum och träffa elin, emmelie och gänget! grymt mysigt! vädret var tropiskt, så vi slapp alla mygg också. robert gjorde faceplant två gånger och det var rätt så roligt :D 

sen viskade en fågel i mitt öra att jag var dum i huvudet, och då blev kvällen genast ganska rolig :D vänd om ryggen och gå ba! vi åkte hem till weyemmelie halv tre och sov. 

idag har jag umgåtts med pappa, har varit trött, så det har inte varit så speciellt givande, eftersom jag sov typ... hela tiden? robert åker till norrtälje imorgon så han sover hos andreas idag, och kommer hem på torsdag :( kill me. men imorgon ska jag till lusifer, yeeey!! herrå :D

Kommentarer
Postat av: e

Vad e straffet för kränkning ?



Beroende på vilken sorts kränkning det är och hur allvarligt brottet är så kan påföljden bli allt från böter till upp till fyra års fängelse. Ofta så utkräver också den berörda parten skadestånd.



så du vet liksom..

2010-07-12 @ 00:15:37
URL: http://tokbraa.blogg.se/
Postat av: Alec

Men snälla...

2010-07-14 @ 23:09:10
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0