Din lokala sommarlovsentreprenör!

ja, just precis. nu under fyra veckor kommer jag att jobba som sommarlovsentreprenör för dom som missat det. Jag startar ett företag vid namn Makeupfeeling, och jag ska alltså erbjuda att sminka, göra håruppsättningar och eventuellt hålla kurser om det finns intresse.

Nu är mina reklamblad klara, och dom är sååååå snygga. Så nu ska hela världens pyntas med dom! Min hemsida (eller ja. blogg men med ett annat domännamn) är nästan i gott skick just nu. eftersom jag har iallafall runt femtioläsare så kan det ju vara lite bra reklam med att gå ut med det även i min privata blogg.

Makeupfeeling.webb.se, ni får gärna följa mig där och kolla på sminkningar och se hur det går för mig nu under dessa veckor. Och förhoppningsvis höra av er om att ni är intresserade, jag tar emot er med öppna armar :) Det enda som behövs nu är visitkort och resten av alla produkter jag måste beställa. typ läppennor, läppglans, penselbälte, osv. Idag fick jag min palett ifrån Nyx, jag är grymt nöjd. Gjorde en test makeup, och bilder kommer. Om det skulle hända att ni är för nyfikna finns de redan uppe på makeupfeeling.webb.se.

Nu ska jag lyssna på världens bästa låt :) tja!!

Kommentarer
Postat av: j

Vilket kul jobb ! :)

2010-07-07 @ 20:52:28
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/
Postat av: sara

okej, ja så blir det för mig med men den är så fin så det är värt det! :)

2010-07-07 @ 23:48:04
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/
Postat av: j

Okej ! nej ja är inte intresserad . Men när du berättade om d så lät d så himla kuligt :)

2010-07-08 @ 09:17:00
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0